søndag 5. januar 2014

Barnslig Spesialpasta

Nydelig pastarett med rømme, grønnsaker, reker og røkelaks (oppskrift fra Coop og Tine Kjøkken ).
Til 4 personer:

300 gr. tagliatelle/spaghetti (jeg brukte en pakke på 250gr)
150 gr rensede reker/reker i lake
150 gr. røkelaks
1 liten løk
1 rød paprika
1 grønn paprika
2 hvitløksbåter (jeg droppet det, synes det var nok løk i)
Smør til steking
1 beger rømme (vanlig)
ost, salt og pepper
1. Kok opp pastaen
2. Rens og skjær grønnsakene i strimler og fres dem litt i pannen.
3. Tilsett rømme og la alt få e lite oppkok
4. Tilsett ost, reker og laksestrimler

Jeg droppet osten siden jeg ikke hadde noe tilgjengelig, var godt det og :D men neste gang skal jeg ha på litt parmesan.

Smak til og server rykende varm.

Bon Appetit!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

You might also like: